Case study: Pozycjonowanie strony poligrafii

alt

Klient
Nasz klient — poligrafia, która zajmuje się kolorami, pilna i szybkim wykonaniem wszelkich niezbędnych produktów drukowanych. Świadczy usługi w zakresie wydawnictwu książek, czasopism, biznesowej, produktów reklamowych, poligrafii różnych formatach i rozmiarach, a także wykonanie reklamy zewnętrznej.

Nasze zadanie
Naszymi głównymi zadaniami były: pozyskiwanie nowych klientów i wzrost frekwencji strony internetowej przy użyciu wyszukiwarki Google, wzrost poziomu sprzedaży.

Dane źródłowe
Priorytetowa wyszukiwarka: Google

Proces prac
Pierwsze, co zostało zrobione — przeprowadzony audyt techniczny serwisu. Znaleźliśmy i wyeliminować istniejące i potencjalne problemy, które mogą doprowadzić do częściowego lub całkowitego powielanie treści, problemy z индексацией serwisu lub niski ранжированию.

Aby zapewnić wzrost pozycji wdrożyliśmy zmiany w wewnętrznej optymalizacji:

  • zamknięty od indeksowania «zbędne» dla wyszukiwarek strony: zaakceptować, szukaj, strony z częściowym duplikaty;
  • umieściliśmy dla każdej strony zoptymalizowane meta tagi;
  • dodatkową zoptymalizowane teksty: tworzą atrybuty title i alt do zdjęć, umieścić nagłówki H1 na stronach, структурировали teksty i dodaje nagłówki H2, H3;
  • zoptymalizowano szybkość ładowania strony;
  • przeprowadziliśmy wewnętrzną перелинковку, wzmacniając przy tym ciężar docelowych promowanych stron.

Kolejnym etapem było zebranie semantycznego rdzenia. Znalazły się na niej najbardziej interesujące, z punktu widzenia prowadzenia działalności gospodarczej przez klienta, grupy. Przygotowaliśmy techniczne zadanie na wypełnienie serwisu treścią.

Starannie rozważyć odniesienia profil i, w wyniku wykonanej analizy, odrzucili niskiej jakości linki. W wyniku przeprowadzonych prac ilość stron odwołujących się zwiększyła.

Dynamika wzrostu ilości linków u strony poligraficznej

Przez kilka lat współpracy w celu wzmocnienia pozycji strony w wyszukiwarce i przyciągnąć potencjalnych klientów:

  • Kontynuowali budowanie masy linków,
  • Rozszerzyliśmy semantyczne jądro,
  • Modyfikowali i dostosować stronę internetową do warunków algorytmy wyszukiwarek Google, co pozwalało zajmować pierwszą stronę w продвигаемым zapytań,
  • Opracowali nową wersję strony internetowej.

Z najważniejszych technicznych ulepszeń rozwiązaliśmy problem z wyprowadzeniem na mobilnej wersji strony tabele z produktami i cenami na usługi, również dostosować grafikę strony internetowej pod wyjście na urządzeniach mobilnych, tak, żeby użytkownik było jasne i po prostu pracować z informacją podaną na stronie internetowej. Przenieśliśmy stronę na nową domenę, zrobili przekierowania 301, modyfikowali formularz zamówienia na stronie internetowej. Także wyeliminować problem, który polegał na tym, że informacje z formularza zamówień na stronie nie przyszła w odpowiednim formacie na e-mail (nie wyświetlać zdjęcia, разъезжались pola tabeli z parametrami zamówienia, co z kolei prowadzi do bałaganu). Zmniejszać ciężar załadowanych stron serwisu (tak jak ze względu na obecność dużej ilości grafiki, strony bardzo powoli подгружалась), co doprowadziło do zwiększenia prędkości pobierania na różnych typach urządzeń.

Od goscia do klienta
Głównym zadaniem marketingu nie w tym, aby zwiększyć przepływ odwiedzających, a w tym, aby przekonwertować odwiedzających w kupujących (najlepiej stałych), czyli zwiększyć średni rachunek. Początkowo do tego celu wdrożyliśmy ogólne must have zalecenia:

  • znacznie uprościć formularz zamówienia towaru;
  • dodaliśmy na stronę kartek towarów rozszerzone opisy i dane techniczne towarów;
  • tworzyli wniosek w pierwszej kolejności popularnych towarów
  • Skonfigurowane filtry wyboru towarów i usług poligrafii.

W nowej wersji serwisu dodaliśmy online-czat na stronie internetowej dla bezpośredniego związku z kierownikiem i zwiększenie konwersji. Są to proste wskazówki pozwoliły właściciela serwisu znacznie zwiększyć liczbę potencjalnych nabywców. Oddzielnie stworzyły szereg zaleceń mających na celu wzrost współczynnika konwersji. Niektóre z nich:

  • dodawanie do strony możliwości zakupu produktu lub usługi za pomocą jednego kliknięcia;
  • dodanie możliwości filtrowania usług według różnych cech;
  • ustawianie funkcji zwrotnych;
  • korzystanie z różnych układów stymulujących gościa zakończyć zamówienie.

Wyniki

Wyniki naszej pracy:

1. Organiczny ruchu wzrosła z 29 do 450 użytkowników miesięcznie i stale rośnie:

Dynamika wzrostu SEO ruchu na stronie poligraficznej

2. Procent widoczności witryny w wyszukiwarce na Гуглу wynosi 54%:

Widoczność serwisu poligraficznego w Google

3. Prowadzimy szereg działań w celu utrzymania wysokich pozycji serwisu i ich poprawy dalej.

Pozycje różnych słów kluczowych w Top

Widoczność serwisu poligraficznego w Google

4. Według danych klienta poziom wzrostu sprzedaży według stanu na styczeń 2018 roku wzrosła o 76,7% w porównaniu do stycznia 2017 roku. Główny strumień klientów — organiczny ruch z wyszukiwarek i zamówienia online.

Wysnowki

Pomimo osiągnięcie doskonałych wyników, zespół nadal szukać nowych dróg rozwoju projektu. Regularnie przeprowadzamy rozszerzenie jądra semantycznego dla poprawy widoczności na większej liczbie zapytań, oferujemy naszemu klientowi wszystkie nowe techniczne ulepszenia witryny, aby poprawić jego юзабельность, zwiększyć zaufanie wyszukiwarek boty Googl, a także zwiększenie ruchu organicznego.

[Всего голосов: 0    Средний: 0/5]