Google Analytics

Jakościowe wprowadzenie ustawień systemu Google Analytics dla zrozumienia web-procesów na Państwa stronie internetowej

Dlaczego warto powierzyć wykonanie ustawień Google Analytics nam:

  • Ponad dwunastoletnie doświadczenie w marketingu internetowym
  • Sertyficowani specjaliści
  • Praktyki marketingu internetowego
  • Butikowa agencja SEM — przeprowadzamy ustawienia w oparciu o zadania klienta. Nie przedstawiamy wszystkim klientom jednakowych ogólnych rozwiązań

Etapy prac nad konfigurowaniem systemu Google Analytics

01.
Rejestracja konta Google Analytics
02.
Rejestracja konta Google Tag Manager
03.
Rejestracja konta Google Data Studio
04.
Implementacja kodu GTM na stronie WWW
05.
Weryfikacja transferu danych pomiędzy systemami
06.
Wyznaczanie celów / zdarzeń / konwersji Google Analytics
07.
Ustawienie pobierania danych poprzez połączenia telefoniczne
08.
Ustawienie śledzenie zdarzeń e-commerce w Google Analytics
09.
Śledzenie danych między różnymi domenami firmy
10.
Połączenie Google Ads i Google Analytics
11.
Połączenie Google Search Console i Google Analytics
12.
Konfiguracja filtrów wykluczających własny ruch
13.
Konfiguracja śledzenia stanu podstron
14.
Konfiguracja śledzenia wyszukiwania w witrynie
15.
Konfiguracja raportów niestandardowych
16.
Ustawienie alertów
17.
Prezentacja danych z wykorzystaniem Google Data Studio

Konfiguracja analityki internetowej na podstawie Google Analytics

  • Konfiguracja Google Analytics.
  • Konfiguracja Google Tag Manager.
  • Konfiguracja Google Data Studio.
  • Czas realizacji prac: 3-5 dni roboczych.
  • Koszt: od 449 zł netto.

Konfiguracja “system of end-to-end analytics” Google Analytics

Obecnie Google Analytics jest de facto standardem branżowym obowiązkowym do zainstalowania na stronach firmowych, w sklepie internetowym, na stronach wizytówkach oraz na innego typu witrynach.

Celem danego narzędzia jest gromadzenie i przetwarzanie nie spersonalizowanych danych dotyczących odwiedzin strony lub aplikacji mobilnej. Za pomocą Google Analytics można otrzymywać informację i przeprowadzać analizę tego, w jaki sposób witryna realizuje postawione zadania biznesowe, czy użytkownicy wykonują na stronie www działania zakładane podczas jej projektowania. Można zrozumieć, które źródła użytkowników są bardziej skuteczne dla witryny, a które mniej, i jakie działania należy podjąć, aby poprawić wydajność strony www.

Ważne!

  • Google Analytics — jest to darmowe narzędzie od firmy Google.
  • Dany serwis jest wystarczający zarówno dla małego jak i średniego biznesu.
  • Można otrzymać dane o działaniach konwersji użytkowników na stronie.