Reklama kontekstowa Google AdWords (Ads)

Konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowych Google AdWords. Określenie celów i uruchomienie najbardziej skutecznych narzędzi.

Nasze usługi związane z reklamą kontekstową:

Podstawowa jednorazowa konfiguracja reklamy kontekstowej

  • Określamy cele i zadania kampanii reklamowej w Google AdWords dla twojej firmy.
  • Dobieramy i klasteryzujemy frazy kluczowe, jak również obliczamy przybliżony koszt kampanii reklamowej w Google AdWords (Ads).
  • Przeprowadzamy podstawowe ustawienia reklamy kontekstowej. Obejmuje to: dobór typów urządzeń, lokalizacji, dobór sieci reklamowych, sposobu wyświetlania ogłoszeń, budżetów i oczywiście stawek.
  • Opracowujemy strukturę konta Google AdWords. Porządkujemy grupy słów kluczowych według zbiorów reklam i kampanii reklamowych.
  • Przygotowujemy teksty reklamowe.
  • Opracowujemy ustawienia rozszerzeń reklam.
  • Łączymy Ads i Analytics.
  • Przygotowujemy ustawienia Google Merchant (w przypadku jego dostępności w lokalizacjach docelowych).
  • Uruchamiamy i tagujemy.

Cena jednorazowej konfiguracji Google AdWords (Ads) od 999 zł netto.

Prowadzenie kampanii reklamowej Google AdWords (Ads)

W trakcie wykonywania zadań w zakresie prowadzenia konta Google AdWords wykonujemy szereg działań, szczegółowy wykaz prac zależy od wielu czynników. Ogólny wykaz czynności w zakresie prowadzenia reklamy kontekstowej jest przedstawiony poniżej:

  1. Kontrolujemy wydatki budżetu przeznaczonego na reklamę.
  2. Obserwujemy wskaźniki odwiedzin. W przypadku skoków odwiedzin analizujemy je pod kątem przyczyn ich powstania.
  3. Badamy wskaźniki behawioralne na stronie.
  4. Prowadzimy A/B testy reklam.
  5. Dobieramy nowe docelowe słowa kluczowe.
  6. Prowadzimy działania na rzecz zwiększenia wskaźnika jakości dla słów kluczowych.
  7. Przeprowadzamy testy landing page i monitorujemy otrzymane wskaźniki.
  8. Dodajemy listę wykluczających słów kluczowych. Analizujemy raporty wyszukiwanych haseł, znajdujemy wykluczające słowa kluczowe i dodajemy je na koncie, aby reklama nie była wyświetlana na niedocelowe i nieodpowiednie zapytania.
  9. Dobieramy i dodajemy na koncie nowe wykluczające słowa kluczowe, w celu uniknięcia wyświetlania reklam na niedocelowe frazy.
  10. Pracujemy nad poprawą efektywności wydatkowania budżetu dla osiągnięcia postawionych przed kampanią reklamową celów.
  11. Pracujemy ze strategią ustalania stawek za kliknięcia na ogłoszenia reklamowe.
  12. Pracujemy nad poprawą błędów i braków w pracy kampanii reklamowej.
  13. Rozmawiamy z obsługą Google AdWords w celu rozwiązania ewentualnych problemów lub w przypadku jakichkolwiek pytań.

Koszt prowadzenia reklamy kontekstowej Google AdWords wynosi od 370 zł netto miesięcznie.

Etapy pracy

01.
Przygotowanie projektu do uruchomienia
02.
Konfiguracja prawidłowej analityki i uruchamianie ruchu testowego
03.
Poszukiwanie podstawowych kampanii reklamowych
04.
Skalowanie projektu

Podstawowa konfiguracja i prowadzenie Google AdWords (Ads)

Reklama kontekstowa to przede wszystkim możliwość szybkiego dotarcia do użytkowników docelowych, którzy będą mogli składać u Państwa zamówienie lub kupować towary w ciągu kilku dni po wprowadzeniu ustawień i uruchomieniu reklamy kontekstowej.

Reklama kontekstowa jest to szybki test konwersji witryny. Już w ciągu pierwszych tygodni można zrozumieć, czy Państwa strona www jest dobrze odbierana przez docelowych użytkowników, czy też coś sprawia, że nie jest tak skuteczna, jak byśmy tego chcieli.
Przede wszystkim dla Państwa witryny reklama kontekstowa jest wiarygodnym źródłem zamówień!

Konfiguracja i prowadzenie reklamy kontekstowej w Google AdWords (Ads)

Reklama kontekstowa Google — jest to najszybszy i najskuteczniejszy sposób na przyciągnięcie na stronę internetową docelowych i zainteresowanych użytkowników. Zasada wyświetlania reklam jest podobna do aukcji — reklamodawcy rywalizują o wyświetlanie swoich reklam w górnej części wyszukiwania organicznego. Państwo płacą wyłącznie za realne przejścia na stronę i tylko z tych słów kluczowych, na które była przygotowana kampania reklamowa. Z jednej strony pozwala to przyciągnąć tylko docelowy ruch, z innej — niewłaściwe ustawienia reklamy kontekstowej prowadzą do szybkiego “odpływu” budżetu i znacznego wzrostu “kosztu” jednego klienta.

Dlatego w 90% przypadków samodzielne próby wprowadzenia ustawień Google AdWords (Ads) prowadzą do bezmyślnych wydatków i prędzej czy później skłaniają do jedynej właściwej decyzji — zamówić reklamę kontekstową od fachowców. Agencja SEMEX GROUP, która ma za sobą setki udanych projektów, pomoże Państwu zaoszczędzić budżet, na podstawie odpowiednich zapytań przygotować profesjonalną z marketingowego punktu widzenia reklamę i pozyskać nowych klientów.

Czym jest reklama kontekstowa i jakie są jej zalety

Każdy specjalista w kwestii skutecznego pozyskania ruchu docelowego na stronę pierwsze miejsce pod względem znaczenia przydziela SEO pozycjonowaniu i wyprowadzeniu witryny w TOP-10 wyszukiwarki Google. Jest to naprawdę rozsądna inwestycja, która pozwoli na długi czas zapewnić przepływ nowych zainteresowanych klientów, zwiększyć sprzedaż i zamówienia. Jednak pozycjonowanie w wyszukiwarkach wymaga długiej skrupulatnej pracy wielu specjalistów pracujących zarówno nad wewnętrzną strukturą witryny, jak i nad zewnętrzną masą referencyjną, gdzie wyniki będą widoczne dopiero po 5-10 miesiącach. Ponadto, aby osiągnąć wyprowadzenia w TOP jednostronicowej witryny lub niewielkiego e-sklepu — jest to w warunkach dzisiejszej ostrej konkurencji zadanie praktycznie nie do zrealizowania w dowolnym online obszarze.

Reklama kontekstowa Google AdWords (Ads) działa zupełnie inaczej i posiada szereg przewag nad innymi metodami pozycjonowania:

  1. Nie musicie czekać, aż strona www stopniowo dojdzie do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Zaraz po utworzeniu kampanii reklama pojawi się na pierwszych pozycjach w TOP.
  2. Opłata tylko za przejścia na Państwa stronę www. Budżet jest wydawany tylko wtedy, gdy użytkownik odwiedza Państwa stronę.
  3. Zaawansowane ustawienia wyświetlania reklam według harmonogramu, położenia geograficznego i innych parametrów, co pozwala wyraźnie zidentyfikować i wybrać grupę docelową.
  4. Bieżąca kontrola. Konto osobiste zawsze zawiera szczegółową analitykę kampanii reklamowej, ilość przejść i konwersję, co pozwala w odpowiednim czasie skorygować ustawienia.
  5. Minimalne ryzyko. Nie trzeba się martwić, że pieniądze są zainwestowane, ale bez efektów. Kampania reklamowa może być wstrzymana w dowolnym momencie wraz z zakończeniem zużywania pieniędzy.
  6. Szybki wynik. Dzięki profesjonalnym ustawieniom, pierwsze zamówienia można otrzymać już w ciągu godziny.

Komu jest potrzebna reklama kontekstowa?

Możliwość natychmiastowego umieszczenia witryny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce jest przydatna dla każdego biznesu online i dla każdego kierunku działalności, przy czym na wszystkich etapach rozwoju projektu. Reklama kontekstowa, którą możecie zamówić w naszej agencji, ma na celu przyciągnięcie ruchu docelowego i, odpowiednio, zwiększenie ilości telefonów i zamówień. Dla wielu zasobów internetowych jest to jedyny sposób, aby opowiedzieć o sobie i uzyskać pierwszą sprzedaż.

Usługi reklamy kontekstowej od specjalistów SEMEX GROUP będą korzystne:

  1. Dla landing page. Reklama Google AdWords (Ads) — jest to najbardziej efektywny i niedrogi sposób kierowania ruchu do witryn jednostronicowych. Nasz specjalista od reklamy kontekstowej opracuje dużą liczbę reklam, które obejmą maksymalną liczbę zapytań według Państwa tematyki.
  2. Dla sklepów internetowych i stron usługowych. Oznacza dostosowanie reklamy do konkretnych usług i towarów lub do generowania ruchu na strony docelowe według najtrafniejszych zapytań.
  3. Dla rozwijających się projektów. Pozwala pozyskać pierwszych klientów do nowych witryn i sklepów internetowych. Doskonale nadaje się do pozyskania ruchu bez optymalizacji SEO lub w procesie jej realizacji, jako dodatkowy sposób na przyciągnięcie grupy docelowej.

Jak wprowadzamy ustawienia reklamy Google AdWords (Ads)

Nasza agencja reklamy kontekstowej ma kompleksowe podejście w stosunku do kampanii pozycjonowania AdWords, co pozwala zagwarantować przemyślane przeznaczenie środków budżetu i wysoką konwersję. Praca nad każdą witryną obejmuje szereg działań:

  1. Badanie marketingowe. 9 z 10 użytkowników podczas dostosowania ustawień reklamy ponosi straty lub osiąga wynik równy 0. Aby uniknąć nieracjonalnego wydawania budżetu i ustawień metodą prób i błędów, nie żałujemy czasu na szeroko skalowe badanie marketingowe i rozpracowanie strategii reklamy.
  2. Opracowanie zadania technicznego. Kontekstowo medialna reklama od Google daje szerokie możliwości konfiguracji. Nasi specjaliści określą, jakie ustawienia dadzą szybszy rezultat, a jakie możliwości reklamowe mogą stać się nieskuteczne lub nawet nieopłacalne, co powinno zostać wykorzystane, a co nie, w jakiej kolejności i kiedy rozpocząć reklamę.
  3. Uruchomienie kampanii reklamowej według aktualnych słów kluczowych. Gotowi na duże wydatki aby wyprzedzić konkurencję? Albo macie ograniczony budżet i nie chcecie marnować pieniędzy? Skonfigurujemy reklamę tylko według sprzedających słów kluczowych, które zapewnią konwersję na poziomie do 30-40% lub sprawimy tak, aby Waszą reklamę zobaczyło jak najwięcej osób.
  4. Dobór wykluczających słów kluczowych. Doświadczeni specjaliści od reklamy marketingowej wiedzą, że efektywna praca z wykluczającymi kluczowymi wyrazami pozwala zaoszczędzić do 50-60% budżetu reklamowego. Pomożemy z góry uniknąć niedocelowych kliknięć i dokładnie przerobimy wykluczające słowa kluczowe zanim zmarnują nasz budżet.
  5. Właściwie prowadzony remarketing. Planujecie ustawić wyświetlanie reklamy kontekstowej na dłuższy czas? Ważne jest, aby użytkownik nie był przesycony reklamą. Nasz zespół stale monitoruje statystykę, usuwa stare i tworzy nowe reklamy.

Konfiguracja reklamy kontekstowej

W zależności od budżetu, przyszłych zadań i rozmiarów strony www oferujemy następujące usługi w zakresie konfiguracji reklam kontekstowych w Warszawie, innych miastach lub w całej Polsce:

  1. Jednorazowe ustawienie reklamy kontekstowej. Nasi specjaliści określają cele kampanii reklamowej, dokonują selekcji i klasteryzacji fraz kluczowych i przeprowadzają wstępną konfigurację kampanii reklamowej. Podczas wykonywania ustawień określa się, na jakim typie urządzenia zostanie wyświetlona reklama, w którym regionie, określa się dzienny budżet, harmonogram czasowy i optymalny rozmiar stawek za wyświetlenie na najwyższych pozycjach w TOP. Dalej frazy kluczowe są podzielone według grup reklam, a dla każdej reklamy sporządza się profesjonalny tekst marketingowy. Ponadto, usługa obejmuje przeanalizowanie struktury konta Google AdWords (Ads), ustala się połączenie z Google Analytics i przeprowadzane są inne ustawienia. Klient oszczędza na wydatkach przeznaczonych za pracę specjalistów, ale samodzielnie kontroluje budżet i analizuje skuteczność reklamy.
  2. Pełne wsparcie i prowadzenie kampanii reklamowej. Decydując się na zamówienie reklamy kontekstowej wraz z jej dalszym prowadzeniem całkowicie zdejmujecie z siebie cały ciężar związany z zarządzaniem reklamą. Oprócz wprowadzenia profesjonalnych początkowych ustawień nasza agencja kontroluje budżet, wskaźniki behawioralne na stronie www, poziom odwiedzin z podziałem na porę dnia i dni tygodnia, konwersję i ROI. W rezultacie dobieramy nowe frazy kluczowe, usuwamy mało efektywne reklamy i tworzymy nowe, testujemy ogłoszenia reklamowe, korygujemy stawki, dodajemy wykluczające słowa kluczowe, które prowadzą do zwiększonych wydatków, a w przypadku problemów kontaktujemy się ze wsparciem technicznym Google AdWords (Ads). Ciągła praca nad optymalizacją kampanii reklamowej pozwala nam obniżać koszt nowego klienta, stale poszerzać grupę docelową i odnajdywać reklamy “snajperskie”, które pomogą przeskoczyć nawet poważnych konkurentów.

Dlaczego klienci wybierają mianowicie nas?

Agencja SEMEX GROUP już od ponad 5 lat świadczy usługi w zakresie tworzenia reklam AdWords za kwotę, która zawsze się zwróci w postaci dużej ilości zamówień i ruchem na stronie. Wybierając naszą agencję, otrzymują Państwo poniższe korzyści:

  1. Aktualną informację o przebiegu kampanii reklamowej 24/7. Jesteśmy zwolennikami maksymalnie otwartej polityki współpracy z klientem. Będziecie mieć ciągły dostęp do konta reklamowego, obserwować przepływ środków pieniężnych i mieć realny obraz efektywności reklamy.
  2. Natychmiastowe korekty reklam. Bez znaczenia, skończył się produkt czy powstała nowa pozycja katalogowa, chcecie powiadomić o aktualnej akcji albo zmienić ceny na wszystkie produkty — każda zmiana zostanie natychmiast wprowadzona, jak tylko otrzymamy od Was niezbędne informacje (przy zamówieniu usługi prowadzenia reklamy Google AdWords).
  3. Będą Państwo zawsze na bieżąco. Powiadomimy Was w dowolnej formie o zakończeniu budżetu i innych wydarzeniach, które wymagają Waszego bezpośredniego udziału.
  4. Gwarancja sukcesu. Nasi specjaliści od reklamy Google AdWords (Ads) zdobyli ogromne doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych dla wiodących projektów w Warszawie, Polsce a także w innych krajach w różnych niszach. Jesteśmy jednakowo skuteczni w prowadzeniu projektów z budżetem od 1-2 do kilkudziesięciu tysięcy dolarów.
  5. Rekomendacje dotyczące polepszenia witryny. Zalecenia specjalistów SEMEX GROUP dotyczące optymalizacji i ulepszenia witryny pomogą Państwu jeszcze szybciej i skuteczniej pozyskiwać nowych klientów i zwiększyć rentowność biznesu.
  6. Dostępne ceny na kampanie reklamowe PPC. Dążymy do zaoferowania skutecznej reklamy kontekstowej w cenie przystępnej zarówno dla właściciela małej witryny szukającego swoich pierwszych klientów, jak i dla popularnego projektu, który potrzebuje świeżego i wartościowego ruchu.

Jaka jest cena reklamy kontekstowej?

Cennik na kampanię reklamową AdWords (Ads) jest zawsze ustalany indywidualnie. Uwzględnia się tutaj konkurencję w niszy, ilość reklamowanych podstron, rozmiar rdzenia semantycznego, cele kampanii reklamowej, oczekiwana pozycja w rankingu wyszukiwarek a także jakość promowanych podstron (konwersja na nowoczesnej stronie internetowej jest zawsze wyższa).
W celu omówienia budżetu reklamy i zapoznania się z usługami firmy SEMEX GROUP zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą lub pozostawienia zgłoszenia — nasz specjalista oddzwoni i przeprowadzi bezpłatną konsultację, przedstawi cennik konfiguracji i prowadzenia kampanii w Google AdWords (Ads) dostosowany do Państwa projektu i odpowie na powstałe pytania.

Bądźcie pewni, nie tylko obiecujemy konkretny rezultat, ale i pokazujemy go w praktyce, w czym przekonali się już dziesiątki właścicieli biznesu online w Polsce.