Reklamy Google Ads

Konfigurowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads.Określenie celów i konfiguracja najbardziej skutecznych narzędzi.

Podstawowa konfiguracja i utrzymanie Google Ads

Jednorazowa konfiguracja reklamy kontekstowej

  • Określamy cele i zadania kampanii reklamowej w Google Ads dla twojej firmy.
  • Dobór i grupowanie fraz kluczowych, a także obliczanie kosztów kampanii reklamowej w Google Ads.
  • Przeprowadzanie podstawowych ustawień reklamy kontekstowej. Obejmuje: dobór typów urządzeń, lokalizacji, dobór sieci reklamowych, sposobu wyświetlania reklam, budżetów i oczywiście stawek.
  • Opracowanie struktury konta Google Ads. Podział klastrów kluczowych, grup reklam i kampanii.
  • Przygotowanie tekstów do reklam.
  • Badanie ustawień rozszerzeń reklam.
  • Związek Ads i Analytics.
  • Przygotowanie ustawień Google Merchant (w przypadku jego dostępności w docelowych miejscach).
  • Włączanie i oznaczanie tagami.

Cena pojedynczej ustawienia Google Ads od 999 zł netto.

Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads

W trakcie wykonywania zadań w zakresie prowadzenia konta Google Ads wykonuje różne wykaz prac, szczegółowy wykaz prac zależy od różnych czynników. Ogólny wykaz prac w zakresie prowadzenia reklamy kontekstowej jest przedstawiony poniżej:

  1. Prowadzimy kontrolę przepływu budżetu na reklamę.
  2. Monitorujemy frekwencję. W przypadku skoków frekwencji, analizujemy je pod kątem przyczyn.
  3. Badamy behawioralne wskaźniki na miejscu.
  4. Prowadzimy A/B testy reklam.
  5. Dobieramy nowe docelowe słowa kluczowe.
  6. Prowadzimy działania na rzecz zwiększenia wskaźnika jakości dla słów kluczowych.
  7. Przeprowadzamy testy landing page i monitorujemy wskaźniki na nim.
  8. Dodać wykluczające słowa kluczowe. Analizujemy raporty wyszukiwanych haseł, znajdujemy wykluczające słowa kluczowe i dodajemy je do konta, aby reklama nie nadawano w нерелевантным i nie docelowym potrzeby.
  9. Dobieramy i dodać nowe konto wykluczające słowa kluczowe, aby uniknąć wyświetlania reklam na nie docelowym fraz kluczowych.
  10. Pracujemy nad poprawą efektywności wydatkowania budżetu dla osiągnięcia postawionych przed kampanią reklamową celów.
  11. Prac ze strategią ustalania stawek za kliknięcie banera reklamy.
  12. Pracujemy nad naprawieniem błędów i braków w pracy kampanii reklamowej.
  13. Коммуницируем z obsługą Google Maps w celu rozwiązania ewentualnych problemów lub w przypadku jakichkolwiek pytań.

Koszt prowadzenia reklamy kontekstowej Google Ads od 370 zł netto miesięcznie.